tirsdag, oktober 04, 2005

Innovation Lab

Jeg var til møde på Innovation Lab idag. Til stede var Peter Dreyer og Mette Kanstrup. Mette Kanstrup har jeg snakket med tidligere. Det var et godt møde og jeg tror at de er parat til at lave en aftale. Peter Dreyer skulle have formel godkendelse fra Preben Mejer men det virker som om de gerne vil have mig som praktikant. De vil give mig en endelig bekraftelse i morgen.

Vi snakkede bl.a. om følgende opgaver:

Desk research for kunder på udvalgte områder
Ad hoc projektarbejde, at indgå i det daglige arbejde
Indspark og inspiration til Innovation Lab's kreativitets- og innovationsprocesser, evt. assistent for Jan Bisbjerg
Formidling for kunder, til konferencer og på websitet

For at sikre kvaliteten i mit arbejde, blev vi enige om at arbejde udfra et minimalt opgavescenarie og derefter bygge på hvis det var muligt.

Min største bekymring nu er hvilken af mine to praktikpladser jeg skal vælge

Startup Company eller Innovation Lab?

Men det er vist et luksusproblem ...

Ingen kommentarer: